Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben

GYIK

GYIK - Gyakran ismételt kérdések

***

Hogyan tudok rendelni?

Rendelésed a www.salecenter.hu oldalon tudod leadni. Kiválasztod a neked tetsző terméket, megadod a színt és méretet majd Kosárba helyezed. Ha több terméket szeretnék azokat is ugyan így bele teszed a Kosárba. Majd kiválasztod a fizetési módot (Posta vagy Mol kutas átvétel esetén az átvétel helyét is). Majd a MEGRENDELÉS gombra kattintva tudod azt elküldeni. Add meg pontosan az ott kért adatokat (név, cím, telefonszám, e-mail cím), pipáld ki amit felsorol majd ellenőrizd az adatokat és végül küldd el. Majd várd a visszajelzésünket!


***

Telefonon vagy e-mailben tudok rendelést leadni?

Nem! Kizárólag CSAK az áruházon leadott rendeléseket fogadjuk el az esetleges félreértések elkerülése miatt.

***

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelést?

Minden esetben a szállítási idők fel vannak tüntetve a termék adatlapján! Az alábbi módon:

A szállítási idők nem fixek. De igyekszünk a kért időket tartani. Feladás előtt azonban mindig egyeztetünk veled, hogy tudd mikorra várhatod a terméket!

***

Miért kell ennyit várnom a termékre?

Webáruházunk, nem rendelhezik árukészlettel. Minden esetben külföldről rendeljük meg neked a termékeket, miután leadtad a rendelést. Általában össze várjuk a megfelelő mennyiséget, és mikor megjött hozzánk küldjük tovább neked. Ezért a hosszabb szállítási idő és az esetleges készlet változási jog fenntartása. 

***

Mi van ha meggondoltam magam, és nem kérem a rendelést?

Lehetőséged van élni az ellás jogával! Azonban kérlek, mindig gondold meg jól a vásárlást. Nekünk is pénzbe kerül beszerezni neked a terméket. És mi sem örülünk, ha azt lemondod. Azonban ha mégis így döntesz, akkor azt indoklás nélkül megteheted e-mailben az info@salecenter.hu e-mail címen. 

***

Szeretném módosítani a rendelést! Mégsem a megadott címre kérem a csomagot és fehér helyette fekete színű fel,sőt kérek! Mit tegyek?

A rendelésben leadottakat módosíthatod a postázás pillanatáig, de kizárólag abban az esetben, ha azt írásban teszed. -Miért? A félréétések elkerülése miatt. Sajnos volt már rá példa, hogy hívott a vásárló, hogy pirosat kér kék helyett majd a végén reklamált, hogy elrontottuk a rendelést. -De felhívnám figyelmed, ha ezt nem egyből teszed, akkor meghosszabbodhat a szállítás ideje. Illetve ha már elpostáztuk a terméket nem tudsz azon módosítani.

***

Rendeltem egy terméket. Majd azt írták, hogy nem kapható. Miért? A webáruházon fent van.

Igen, sajnos egyes esetekben előfordul, hogy a termék adatlapján azt látod a termék vásárolható, leadod rá a rendelést, majd utólag derül ki, hogy nincs belőle. Ez annak köszönhető, hogy nincs árukészletünk raktáton. Mindent külföldi nagykereskedésből rendelünk, miután ladtad a rendelést a termékre. Közben előfordulhat, hogy változik az árukészlet (elfogy), és mégsem tudjuk neked azt kiküldeni. Ilyen esetben értesítünk általában e-mailben. Ekkor eldönted vársz e az újbóli feltöltésre (ilyen esetben hosszabb lehet a szállítási idő), töröljük a rendelést, vagy csak részben teljesítjük neked.

***

Hogyan tudok fizetni a csomagért?

Jelenleg vagy előre utalással (banki) vagy utánvétellel tudsz fizetni.

***

Mennyi a szállítási költség?

A szállítás díja több mindentől függ. Erről információt itt találsz:

http://salecenter.hu/cms/szallitasi_koltsegek.html

***

Mi van, ha több eltérő szállítási idejű terméket vásároltam? Mindegyiket külön-külön kapom meg?

Amennyiben másképpen nem kéred, akkor egyben küldjük. Ebben az esetben a leghosszabb szállítási idővel rendelkező termékre vonatkozó átlagos szállítási időt kell figyelembe venned. Ha azonban külön-külön kéred a termékeket, akkor azt jelezd felénk kérlek. Ebben az esetben azonban minden postázás után feladási díjat kell fizetned!

***

Nem tetszik, vagy nem jó a termék amit kaptam. Mit tehetek?

Amennyiben nem jó a méret, vagy bármi kifogásod van a kapott termékkel, azt az átvételtől számított 14 napon belül jelezned kell felénk (info@salecenter.hu), és ezen időn belül fel is kell adnod nekünk a terméket. Ha kifutsz az időből már sajnos nem tudunk mit tenni!

Méretprobléma esetén kérhető csere és amennyiben van másik méret a termékből, elküldjük neked. Azonban az újra postázás költsége téged terhel, ahogy a termék visszaküldésének költsége is!

Ha a termék nem tetszik, vagy nincs csere méret levásárolhatod az összeget más ruhaneműre is. Ez legzökkenőmentesebb módja a cserének.

Vagy ha egyik megoldás sem tetszik, vissza is kérheted a termék árát. Azonban csak akkor utaljuk vissza a termék árát, ha az eredeti állapotában vissza érkezett hozzánk. Utalás 14 belül napon teljesül!

***

Nem jó rám a rendelt termék. Ki fizeti a visszaküldés költségét? 

A visszakülédés költsége minden esetben a vásárlót terheli. 

***

Fehérneműt rendeltem, de nem jó rám. Visszacserélitek?

Alsónemű (tanga, fehérnemű, szexuális kellékek,(bikini, ha a higiéniai fólai eltávolításra került), nem vehető vissza a Fogyasztóvédelmi előírásnak megfelelőel, mivel fennáll a veszélye, hogy az testnedvekkel érintkezett. Fontos tudni, hogy a higiéniai vagy egészségvédelmi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba. Tehát onnantól, hogy felbontottuk, felpróbáltuk, vagy használtuk a fehérneműt, már nem küldhető vissza. Ha mégis visszaküldted már, és bárminemű nyomát észleljük a használatnak vagy a felbontásnak, a termék vételárát nem áll módunkban visszafizetni, vagy webáruházunknak joga van értlkcsökkenést megállapítani és az alapján vissza fizetni az összeget a fogyasztónak. Tehát fehérnemű vásárlás esetén légy körültekintő és tájékozódj megfelelően a méretekről. 


Bizonytalan vagyok, milyen mértet válasszak. Mit tegyek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@salecenter.hu). Igyekszünk segíteni!

***

Nem vagytok elérhetőek? Miért? Többször is hívtalak benneteket! 

Időnként akár nyári szabadság, betegség stb. miatt előfordul, hogy nem vagyunk elérhetőek akár telefonon akár e-mailban, vagy semmilyen módon. A szabadságot, betegséget a webáruház kezdő lapján mindig jelezzük. E-mailben (automatikus) is azonnal megkapod ezt az információt ha írsz nekünk. Sőt Facebook oldalunkon is tájékoztatunk benneteket.  Ilyen esetben nem kell pánikba esni, vagy azonnal átverve érezned magad. Amint lejárt a szabadságunk válaszolunk az e-mailedre, vagy ha a pihenés lejárta után hívsz minket biztosan el is érsz bennünket hétköznap 10 és 17 óra között. Szabadságon kívül ne csodálkozz, ha szombaton reggel 6-kor, vagy éppen este 9-kor,  vasárnap családi ebéd közben (igen, többször volt már ilyen) már nem érsz el minket. 

***

Ha bármi kimaradt kérdezz bátran! 

Karácsonyi jelmezek
Karácsonyi fehérneműk
Pulcsi Promóció
Molett ruházat
ÁRUFELTÖLTÉS!
Gyártók
Hírlevél feliratkozás
Vezetéknév: 
Keresztnév: 
E-mail: 

Feliratkozás

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.